خدمات سئو سایت برای افزایش فروش و مشتری

سئو سایت (SEO) یا بهینه سازی سایت موثرترین روش جذب مشتری هدفمند است. شما با سئو سایت می‌توانید:
 افزایش مشتری داشته باشید  و محصول و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.
همین الان و دقیقاً همین لحظه! اگر سایت شما کلیدواژه‌ای در صفحه اول گوگل ندارد، بدانید که مشتریان دست به نقد شما درحال خرید از رقبایتان هستند…!

۶۰,۰۰۰+جستجو در هر ثانیه در گوگل انجام می شود

در سال 2022، فقط با راهکارهای منحصر به فرد و توجه به جزئیات می توان به رتبه یک گوگل رسید. با یک رویکرد سیستماتیک برای رسیدن شما به هدفتان تلاش می‌کنیم تا بهینه ترین استراتژی را مناسب بیزینس شما آماده کنیم.

سئو

سئو یا SEO چیست؟

سئو مخفف سه کلمه‌ Search Engine Optimization است و در زبان فارسی به سئو معروف شده است، در زبان انگلیسی اس‌ای‌او تلفظ می‌شود و به معنی بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است، در واقع مجموعه‌ای از عملیات‌های پیوسته که منجر می‌شوند یک سایت برای کلمه‌کلیدی هدف رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کند را سئو می‌گویند.

این کلمه انگلیسی زمانی ساخته شد که فرآیند رسیدن یک سایت به رتبه‌های اول گوگل تبدیل به عملیاتی شد که می‌توان با اجرای آن رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کرد.

می‌توان گفت سئو، راهکاری برای افزایش ترافیک وب سایت و کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجوی گوگل است که با رعایت دستورالعمل‌ها و تکنیک‌هایی که در بخش فنی سایت و تولید محتوا و همچنین عملیاتی که خارج از سایت بر روی آن انجام می‌شود به افزایش آمار بازدید سایت و درنتیجه فروش سایت کمک می‌کند.

قبل از از انجام هر گونه بهینه سازی و سئو برای سایت از سئوی داخلی آن می بایست مطمئن بود. شروع سئو خارجی سایت در سایت هایی که استانداردهای سئو داخلی در آن رعایت نشده، تاثیری نخواهد داشت و چه بسا موجب جریمه شدن سایت از طرف گوگل شود. منظور از سئو داخلی سایت انجام کارهایی در داخل خود سایت است که موجب ایندکس شدن بهتر سایت و کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می گردد. تعرفه سئو داخلی در رادزاد بسیار مقرون به صرفه بوده و موارد آن با دقت زیادی انجام میشود. سئو داخلی در اغلب سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، اپن کارت، … هم انجام می شود.

تعرفه پایه سئو داخلی سایت یک میلیون تومان بوده و با توجه به وضعیت حال حاضر سایت و حجم و اندازه آن، بر این مبلغ افزوده می شود. جهت استعلام دقیق هزینه سئو داخلی، با ما تماس بگیرید. این کار هم در قالب یک گزارش و هم در قالب یک پروژه اجرایی قابل تعریف است. لازم به ذکر است در قالب پروژه اجرایی نیز گزارش کاری در انتهای آن خدمت شما تقدیم خواهد شد. مهمترین کارهایی که در این نوع پروژه ها انجام می شوند عبارتند از:

1- سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و …)
2- سئو و بهینه سازی هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و …)
3- ساخت و بهینه سازی سایت مپ
4- فعال کردن Htaccess. و تصحیح تنظیمات آن
5- ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
6- بررسی یو آر ال های سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
7- بررسی و ویرایش کدهای منسوخ شده HTML
8- فعال کردن Gzip در سایت به منظور فشرده سازی داده های سایت
9- فعال کردن کش سایت
10- جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در زمان رندر شدن سایت
11- بررسی وجود محتوای Flash و پنجره های Iframe در سایت
12- مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
13- بهینه سازی تصاویر سایت (کاهش حجم تصاویر و نوشتن متن جایگرین (Alt) برای تصاویر)
14- ترکیب فایل های CSS
15- اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
16- ثبت وبسایت در وبمستر گوگل
17- بهینه کردن حجم سایت
18- لینک بیلدینگ داخلی در صفحات سایت
19- بررسی ریداریکت های اعمال شده در سایت
20- بررسی ویژگی Keep Alive
21- افزایش سرعت سایت
22- بررسی و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات

هزینه سئو خارجی سایت وابسته به تعداد بک لینک ها، کیفیت بک لینک ها و میزان فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی است. سئو خارجی شامل طیف گسترده ای از فعالیت هاست که یک سئوکار حرفه ای آنها را برای شما انجام خواهد داد. در حالت کلی سئو خارجی به تنهایی فایده زیادی نداشته و بهتر است که پروسه سئو سایت ترکیبی از سئو خارجی با سئو داخلی و فنی باشد

هزینه نهایی سئو و بهینه سازی سایت به عوامل بسیاری وابسته است. براورد تعیین قیمت نهایی سئو در هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و این عدد با توجه به آنالیز چند ساعته ای که صورت می گیرد، تخمین زده می شود. به بیان دیگر عبارت تعرفه سئو به این شکل که هزینه سئو یک کلمه کلیدی در سایت، عددی از پیش تعیین شده باشد، از نظر منطقی اشتباه است و اگر کسی قبل از بررسی سایت شما و بدون هیچ تحقیق میدانی برای سئو هر سایتی یک عدد مشخص داشته باشد، می بایست در صحت و صداقت گفته های آن شخص شک کرد.

در حالت کلی قیمت سئو و بهینه سازی به موارد زیر وابسته است:

  • میزان رقابت در بین کلمات کلیدی
  • عمر سایت و دامنه
  • وضعیت و میزان فعالیت رقبا
  • مقدار محتوای اختصاصی و کیفیت آنها
  • وضعیت و جایگاه فعلی سایت
  • تعداد کلمات کلیدی جهت سئو
  • تضمین جایگاه سایت بعد از اتمام قرارداد سئو
  • مشاوره، آموزش و پشتیبانی

اما تجربه ما نشان داده که بسیاری از کارفرماها با توجه به عدم شناخت کافی از سئو، قادر به درک کامل پروسه قیمت گذاری نیستند و صرفا یک عدد از ما میخواهند. اما این نوع قیمت گذاری های ثابت با توجه به رقابتی بودن فضای امروزی کسب و کارها از اعتبار ساقط است. چرا که اگر فرضا سئوکاری با یک هزینه مشخص سایت شما را به رتبه یک گوگل هم برساند، این جایگاه دائمی نخواهد بود و پس از مدتی به واسطه فعالیت دیگر رقبا و عدم بروزرسانی سایتتان، با افت رتبه مواجه خواهید شد.

مشکل دیگری که این گونه قیمت گذاری ها دارد اینست که معمولا این سئوکارها با هدف رسیدن به صفحه اول گوگل، دست به هر کاری از جمله سئو کلاه سیاه و لینک سازی افراطی میزنند و این کارها معمولا عواقب خوبی در دراز مدت برای سایت شما نداشته و بسیار مشاهده شده که این گونه وب سایت ها  دچار جریمه گوگل شده اند.

همچنین کلمات کلیدی یک سایت برای کسب ترافیک و مشتری بیشتر تنها محدود به یک یا چند کلمه کلیدی خاص نبوده و در یک پروژه سئو مدرن، می بایست بر روی طیف وسیعی از کلمات کلیدی سرمایه گذاری کنید تا فرایند کاری از دید گوگل طبیعی تر و بهینه تر به نظر برسد.

به همین دلیل اگر به دنبال کسب نتایج ماندگار از سئو هستید، ما استفاده از خدمات سئو ماهانه را به شما پیشنهاد می کنیم.

بعضی از وبسایت ها در زمینه سئو، قصد صرف بودجه مشخصی را دارند و جدا از هدفشان که رسیدن به صفحه اول گوگل است، بودجه محدودی در این زمینه دارند و می خواهند آرام آرام به هزینه کردن در این پروسه بپردازند. این نوع سیاست برای بسیاری از کسب وکارهایی که از یک محیط فیزیکی مانند یک فروشگاه در یک مرکز خرید برخوردارند، و بالطبع درامدی دارند و در کنار آن علاقه مندند در سال های آینده از وبسیات خود نیز مشتریانی کسب کنند، بسیار مناسب است.

صاحبین این گونه سایت ها در حال حاضر عجله و اشتیاقی برای کسب درامد از وبسیات ندارند، چرا که درامد خوبی هم اکنون دارند. آنها در آینده می خواهند به درامد خود افزوده و یا صرفا به شکل آنلاین فعالیت کنند. ما این نوع اهداف بلند مدت را بسیار تقدیر می کنیم، چرا که آینده نگری در آنها وجود دارد و همواره اعتبار سایتی که دارای سن بیشتری است، بالاتر می باشد.

پیشنهاد تیم رادزاد برای این افراد، طراحی سایت در ابتدا و سئوی آن در یک بازه زمانی طولانی تری است. اگر شما جز این دسته افراد هستید، می توانید بودجه مشخص خود را برای این کار تعیین کرده و تیم ما نیز یک برنامه بلند مدت برای شما مشخص می کند. صرف هزینه سئو در این کار می تواند به شکل ماهانه انجام شود و ما بر اساس این بودجه بهترین پلن را برای شما آماده کرده تا با بهترین قیمت سئو و در زمان مشخصی به هدف خود برسید.

از مزایای این نوع سرمایه گذاری بر روی سئو، مشاهده پیشرفت کار و صرف هزینه سئو بر مبنای آن است. در این پروژه ها، شما به صورت ملموسی ارتقا آرام سایت خود را مشاهده می کنید و مطمئنا اعتماد بیشتری بین شما و سئوکار تان ایجاد می شود. همچنین از هزینه یک باره بر روی سئو خودداری کرده و بودجه بیشتری برای سایر کارهایتان خواهید داشت.

هزینه کردن ماهانه بر روی سئو برای سایت هایی که دارای کلمات رقابتی هستند و یا سایت هایی که در یک یا دو کلمه کلیدی در صفحه اول قرار دارند و قصد دارند در سایر کلمات کلیدی نیز آرام آرام در صفحه اول قرار گیرند نیز بسیار مناسب است.

از دیگر مزیت های صرف هزینه ماهانه بر روی سئو، سپردن بخش تهیه محتوا به ماست. یکی از موارد بسیار مهم در پروسه سئو، تهیه محتوا و به روز رسانی مرتب سایت از طرف کارفرماست. اما بسیاری از کارفرماها فرصت و تخصص چنین کاری را ندارند. در پروژه های ماهانه سئو می توانید این فرایند را به ما بسپارید تا سایت شما از نظر به روز رسانی نیز مشکلی نداشته باشد. در نظر داشته باشید که امروزه یک سایت بدون بخش تولید محتوا، نمی تواند در سئو موفق باشد.

Bronze

silver

Gold

هزینه سرمایه گذاری ماهیانه (تومان)6/5 میلیون12میلیون22میلیون
- تولید محتوا
تولید محتوا به در وبلاگ ، خدمات و محصولات
- آنالیز سایت
یافتن کلمات کلیدی
افزایش رتبه در کلمات کلیدی
آنالیز URL ها
آنالیز بک لینک ها و خنثی کردن بک لینک های مضر
مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی
یافتن محتواهای تکراری (Duplicate Content)
آنالیز ساختار وب سایت
آنالیز رقبا
ارائه گزارش از وضعیت رقبا
- سئو داخلی
تصحیح URL ها
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی متا تگ ها
جستجوی کلمات کلیدی
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر